niedziela


Już dawno nie słuchałam tak dobrej piosenki jak ta. Za to właśnie kocham soundcloud. Mogę przesiedzieć na nim cały dzień i zawsze uda mi się znaleźć jakieś perełki. Jakoś ostatnio nie mam pomysłu na zdjęcia, nie mam żadnych inspiracji. To źle. Jakiś czas temu, pod wpływem impulsu raczej, zapisałam się na modern jazz. Podoba mi się tam, ale szkoda, że nie tańczę tak jakbym chciała, trochę się jeszcze w tym nie łapię. Może to przyjdzie z czasem.
Doczekałam się długiego weekendu, niestety chyba wypada zacząć uczyć się do olimpiady z angielskiego. A no i znów zapomniałabym powiedzieć co to jest na zdjęciu powyżej, bo kiedyś pod postem, który swoją drogą usunęłam, pytaliście mnie o to. Książka, nie żaden notatnik czy coś. Alexa Chung It. Polecam, jeśli lubicie Alexę i książki po angielsku.

31 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam soundcloud :)
    oo, no to fajnie, że zapisałaś się tam, ja również chodziłam kiedyś na tańce.
    a jeżeli chodzi o inspiracje, to poszukaj czegoś na pinterest, tumblr a znajdziesz coś na 100 procen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajną stronką do szukania inspiracji jest również serwis "We Heart It"- polecam :))

      Usuń
    2. Znam te wszystkie stronki i często się nimi inspiruję. Może akurat przez te wolne dni znajdę coś fajnego na Tumblr czy Pinterest :)

      Usuń
  2. Też chciałabym tańczyć, ale widocznie nie mam talentu do tego :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale zawsze warto spróbować czegoś nowego :)

      Usuń
  3. Piękny blog, obserwuję ;)
    Chciałabym również tańczyć, lecz niestety brak talentu ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety jutro na parę godzin muszę iść do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię tańczyć, ale nie potrafię ;p
    A w długi weekend też będę się przygotowywać do konkursu, tyle, że z polskiego i z biologii :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś tańczyłam współczesny z elementami baletu :) bardzo dobrze wspominam ten czas i miałam wtedy piękną figurę
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że mamy takie same obiektywy ;)
    Robisz piękne zdjęcia. Każdemu może się zdarzyć wypalenie, ale to chwilowe.
    Pozdrawiam!! I powodzenia na Olimpiadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Niby długi weekend a i tak większość osób spędza go właśnie na nauce, to przykre.. :( http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. trenowałam przez kilka lat modern jazz i taniec współczesny, teraz jestem na etapie intensywnego studiowania i strasznie mi tego brakuje... a jaka to piosenka? życzę powodzenia w tańcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam link, kliknij w słowo "ta". Dziękuję! :)

      Usuń
  10. Modern jazz jest cudowny, miałam kiedyś okazję brać udział w darmowych warsztatach i... Zakochałam się <3 Żałuję tego, że nie jestem w stanie tak tańczyć, przynajmniej wydaje mi się, że nie jestem w stanie. Nie mniej jednak cudownie się na to patrzy i w tym uczestniczy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. trening czyni mistrza, także nie poddawaj się ::)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś też miałam do czynienia z tańcem, ale niestety jakoś się to posypało, czego bardzo żałuję.. Tobie życzę odnalezienia w tym siebie i radości z samego tańca ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia na tańcach i mam nadzieję, ze znajdziesz jakieś inspiracje do zdjęć i postów ;/
    A ksiażka wydaje się ciekawa, jeżyk angielski lubię, ale obawiam się, że raczej mało co bym zrozumiała XD

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie zaciekawiła książka, trzeba będzie poszperać w księgarniach. Co do inspiracji, to czasami też tak mam. Zero pomysłu i chęci na nic.. Ale to mija (na szczęście!). Cierpliwości, wena wróci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej poszperaj w internetowych księgarniach, bo stacjonarnie jej nie ma (chyba, że o czymś nie wiem). Ja zamawiałam na empik.com :)

      Usuń
  15. Powodzenia w tańcu! Na pewno jeszcze się rozkręcisz - trening czyni mistrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieje ze dobrze wypadniesz na tej olimpiadzie z angielskiego :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piosenka rzeczywiście jest świetna. Powodzenia na olimpiadzie :)
    Obserwuję.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, już po, nie poszło najlepiej, ale jakoś się nie przejmuję :)

      Usuń
  18. Śliczna piosenka <3 A po kilku treningach na pewno będzie dużo, dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tam jestem kompletną mamołą, jeśli chodzi o taniec, więc nawet się tego nie tykam. XD

    OdpowiedzUsuń
  20. Piosenka jest przezajedwabista <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piosenka świetna <3
    Zdjęcia też ładne :*
    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwujesz mój blog, napisz o tym w komentarzu, a ja odwdzięczę się tym samym.
**Nie odpisuję na komentarze na blogach, które mają weryfikację obrazkową**